FACEBOOK:

ON ANAR A VEURE ELS "ÀNIMA'LS"

LLOCS D'EXPOSICIÓ AL 2016


*BREDA (GIRONA):

8 de SETEMBRE al 10 de NOVEMBRE

Ca L'Antonieta. c/ Sant Sebastià 8. 17400


* BARCELONA:

14 NOVEMBRE a l' 11 DE DESEMBRE

Nau Bostik. c/ Ferran Turné 1*11. 08027

22 de novembre de 19 a 21h. Inauguració a la Nau Bostik.


LLOCS D'EXPOSICIÓ AL 2017


*BREDA (GIRONA):

20 de GENER al 19 de FEBRER

Centre Cultural "ELS FORNS". c/ Sant Iscle 27-29. 17400


*BLANES (GIRONA)

Tot l'ABRIL.

Biblioteca Comarcal de Blanes. c/ Passeig de Catalunya 2. 17300


dimecres, 15 de gener del 2014

LLUM DE NIT

Foto: Anna Lorita

Miro el rellotge, 2:33h. Les veus del passat em resonen, i torno a tenir vuit anys. Torno a estar a aquella habitació empaperada, mirant la làmpara que penja de la paret i que sembla que no vull mai apagar perquè tinc por. I sóc allà , de sobte, més de 20 anys enrera, transportada a reviure aquell moment de la meva infància. Sempre he volgut saber per què tot d'una la ment et porta a reviure segons quins moments. Segurament perquè són moments que mai han deixat de ser-hi. Estirada al llit, més petit, estic sola, intentant arreglar el que ha anat malament durant el dia, segurament una baralla amb la mare o amb el pare, o amb la germana...un d'aquells malsentesos que no s'acaben d'aclarir mai perque es deixen passar, amb un "no passa res" que vola i que més tard sempre acaba tornant, a la nit , al llit, i amb un plor.  Un plor per no saber com acabar amb el sentiment d'incomprensió , de solitud, de voler entendre als altres, i no poder arribar a ells perque acaben passant per alt les coses, com si res no passés, tapant-se ells mateixos les ferides, igual que em tapo amb els llençols quan tinc por dels monstres de l'habitació. "Demà serà igual" - em dic amb veu baixa. L'únic que em queda és passar la nit. El llum es va fent cada vegada més petit, fonent-se amb el negre de l'habitació,  els ulls es tanquen, humits. Tot és fosc.  Estrenyo a l'oset que dorm amb mi. "M'en vaig a dormir"  - li dic. Sort que ets amb mi. Bona nit, petit.